Hóóó
2010. december 13. írta: ubp

Hóóó

Ebben a szezonban ma tudtam először hóban futni s nagyon jó volt :) Reggel, kihasználva, hogy tanulmányi szabadságon vagyok így a kötelező gyerek->iskola után irány a Normafa. Ott gyönyörű havas táj, -3, és enyhe szél fogadott.

 

Mivel ilyen hidegben már régen futottam, kivácsi voltam arra, hogy sikerül eltalálnom a ruházatot. Inkább melegebbre akartam öltözni, mert nagyon nem szeretek fázni :)

Alul az új Nike Pegasus :) Majd felfelé két réteg vékony nadrág (még nem thermo), majd felül 4 réteg technikai, amiből 3 hosszú ujjú volt. A táv felére melegedtem fel üzemi hőmérsékletre. Természetesen sapka, kesztyű és egy vékony körsál, amit a szám elé húztam néha.

Egy kicsit úgy éreztem magam mint egy michlein baba :) Ennek megfelelően úgy éreztem, hogy jó közepes tempóval futhatok a cél a 6perc/km volt. Ennél jobban ment, az első két kör kb 5:10 perc/km átlara jött ki, a végén egy kicsit belessultam.

A Pegasus meleg volt, stabil volt, de azért nem szöges vagy stoplis cipő, úgyhogy azért volt, amikor kipörgött a lábam.

Táv: 12 km, idő: 1:04:20, tempó 5:21 perc/km

A képek a http://www.fotohaz.hu/fotoarena/ képtárból valók, böngésszetek, érdemes :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr702513828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása