szánkó, spinning, futás
2010. december 19. írta: ubp

szánkó, spinning, futás

 Ma végre volt idő a családra és egy kicsit a sportra is.

Fiammal délután elmentünk a közeli templomdombra szánkózni egy bő órát. A sima lecsúszásokat kiegészítettem, hogy fel is mentem a tetőre, hogy le tudjak újra csúszni :)) Meg hazahúzta a fiam, aki már nem is olyan könnyű, főképpen ennyi ruhában :)

Utána elmentem spinningelni. Az edző számomra új volt, még nem találkoztam vele. Nem jött be :( Dobálta magát, mintha diszkóban lenne, nem mondta el, hogy kb mi várható, szinte véletlen szerűen mondta, hogy mit változtassunk (feláll, leüll), mintha más gépe lett volna, mert azt mondta, hogy tekerjünk rajta két teljes fordulatot (nem az elején), ne erre szinte megállt a gép, mert akkora lett az ellenállás és eztután még jópofán azt mondja, hogy még egy teljes fordulatot tegyünk rá, közbe meg ő látszott hogy minimálisat teker, rak rá :(((

Egytelen jó rész volt, amikor sprinteltünk egyet és a Scooter - Fire volt a háttérzene. Hogy ti is felpörögjetek:

 

 

Utána futottam futópadon egy kicsit.
Táv: 5,25 km, idő: 30:00 perc, tempó 5:42 perc/km

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr252526803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása