Karácsonyi előzetes
2010. december 23. írta: ubp

Karácsonyi előzetes

 Sikerült a héten még a karácsonyi nagy evések elött két rövidet futni.

Az első alkalommal sötédtedés elején indultam Normafától a Liobegőig és vissza, kétszer. Mivel elég hamar rámsötédtedett, így ez egy kicsit lassított, meg hogy szemüveg nélkül mentem, így kétszeresen is jobban kellett figyelni. A táj viszont szép volt, mert a hold fehét fénye mellett egész jól láttam. Az út eléggé le volt taposva, kicsit csúszott, de nem volt gond.

Táv: 8 km, idő: 45:27 perc, tempó: 5:40 perc/km

Ma korábban siekrült felmenni, így az elején még világosban futottam. Az idő egész felmelegedett, még sapkát sem kellett felvenni :) Ma egy futótárssal a Normafától a KFKI-hoz futottunk le. A táv egy kicsivel volt több, mint tegnap. Az út végig aszfalt, bár néhol nem az úton futottam és ott kavicságy van az út mentén. Egy kicsivel több szint is van benne, mint a tegnapi útban, 180 m emelkedést mértem a térképen.

Táv: 8,88 km, idő: 50:00, tempó:5:37 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr332534834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása