lassú, lassú, gyors, ...
2010. december 29. írta: ubp

lassú, lassú, gyors, ...

 Az előző két futás terepen a tempót tekintve nagyon lassúnak tűnik. Egy kicsit el is keseredtem, mert annyira nem lazsáltam, egyszer sem sétáltam bele, bármekkora meredek volt, igaz hogy néha a gondolataim elkalandoztak, de akkor is, ez olyan tempó, hogy sokan azt mondják, hogy ha gyalogolnak gyorsabban mennek ... :(

Ezért ma elmentem terembe futni (meg azért is, mert csak este 8 után tudtam menni és nem volt kedvem ma sötétben futni), hogy tényleg most mi a helyzet ezzel a tempóval. 

Úgyhogy kitűztem célnak egy minimum 10 km, max 15 km távot és majd ameddig jó lesz alapon futni kezdtem, beállítva 11,3 km/h sebességre a futópadot.

Szokásos módon majdnem 30 másodperc eltelt, míg a megadott sebességre felgyorsított, így 1 óra múlva csak 11,15 km tettem meg, ezt folytattam 12 km-ig. Ennyi elég is volt mára. Kétszer is volt holtpontom kb 20 perc tájékán meg után elég hamar 35-40 perc között. Meg a végén, de ott akkor abba is hagytam :)

Az edzőtáskában megtaláltam a sálam, ez egy plusz hozadéka volt a mai napnak.

Táv: 12 km, idő: 1:04:32, tempó: 5:22 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr982547251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása