áálmosan
2011. január 05. írta: ubp

áálmosan

Megint vizsgára készülés van, meg a munka is beindult, így 2 nap kimaradt.  Ebből hétfő tervezett volt a múlt héti sok futás és a hétvégi félmaraton után, egy kis pihenőt terveztem, de a kedd nem volt beütemezve pihenésnek.

Ma úgy sikerült beiktatni egy futópados edzést, hogy a lányomat korán kellett suliba vinni, mert készülnek a szalagavatóra és a tánc gyakorlása hetente egyszer a 0. órában van, így a közelben lévő edzőterembe mentem el futni, kihasználva az időt a délelőtti tárgyalásig.

Húúú de álmosan indultam el :) Szokásommal ellentétben még bemelegítő kocogás is volt, hogy ráhangolódjak. Menet közben, főképpen az első fél órában meg folyamatosan ááásítottam :) Aztán lassan felébredtem. Kb 40 perc tájékán volt egy kis holtpont, de eszembe jutott egy érdekes gondolat (munka), így azon elkezdtem agyalni, egyből másra figyeltem, így simán átlendültem a holtponton. Aztán abba kellet hagyni, mert menni kellett a tárgyalásra.

Táv: 14 km, idő: 1:17:19 tempó: 5:31 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr352562312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása