vizsgaidőszak
2011. január 09. írta: ubp

vizsgaidőszak

Ez a hét meg a következő hét is (jobb esetben nem tovább :) ) jelentősen a vizsgaidőszak jegyében telik. Ez azt jelenti, hogy a héten is csak kétszer tudtam elmenni futni, beleértve a mai hétvégi futást is.

A hét elején, szerda reggel volt egy reggeli futópados futásom, lásd előző bejegyzést :)

Ma, vasárnap viszonylag későn, 10 órakkor kezdtem el futni kedvenc helyemen, a Normafánál. Azt tudtam, hogy legalább annyit szeretnék futni, mint előző vasárnap. Aztán, mivel az idő is szorított, meg az olvadás is elkezdődött, ezért úgy döntöttem, hogy két nagy kört futok a Normafa, Eötvös utca, Mátyás király út -> Budakeszi út, majd vissza a János-hegyi úton a Libegő, majd Normafa útvonalon. És nem megyek dagonyázni az erdőbe :)

Az idő már az indulásnál is kb +3 fokos meleg volt, de később nem nagyon melegedett, mert elég ködös volt az idő. Érdekes volt a János-hegyen felfelé futva volt egy rész a Libegő előtt, ahol különösen meleg levegő volt, még a szemüvegem is bepárásodott.

Kellene valaki, aki egy kicsit jobban húz, mert így egyedül sokszor belassulok. Az első körben a Libegő után elhagyott egy futópár, be tudtam állni mögéjük és fel tudtam venni a tempójukat. Ez a szakasz (2 km) 5 perces átlagra jött ki (aztán sajnos elváltak útjaink). Nem azt mondom, hogy végig tudtam volna így nyomni, de nagyon jó volt! :) 

A talaj jó jeges volt, de szerencsére nem estem el, egy-kétszer korcsolyáztam csak :) Az olvadás miatt jó sok helyen latyak is volt rendesen, a cipőm nemn ázott be, viszont felette a zoknim vizes lett, de később megszáradt, biztos olyan gyorsan futottam :)

Táv: 23,5 km  idő:2:24:15  tempó: 6:08 perc/km szint kb: 600m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr142572502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása