Megfázás után
2011. február 05. írta: ubp

Megfázás után

A helyzet az, hogy a múlt hétvégén vasárnap kitört rajtam a nátha. Érzetem, hogy nem vírusos, hanem sima megfázás. Már az előző héten is voltak jelei, de nem vettem komolyan. Így sajnos a hét első felében kúráltam magam (kivéve, hogy közben megalakultunk, meg dolgoztam, de a futás kimaradt).

Alapvetően nem gyógyszerezem magam ilyenkor. Nekem a legjobban a fokhagyma mézzel használ. Utólagosan és a jövőre előre is elnézést kérek, ha ilyenkor nem kellemes az illatom :) De most is használt. Legalább annyira, hogy terembe pár nap múltán el tudjak menni.

Csötörtökön elmentem spininnger, ahol kb 80%-on tudtam menni, így esett jól. Utána még futottam egy laza 8 km-t, idő: 47:07, tempó: 5:53.

Péntek egy megint laza fallabda meccs volt délután. Arra jó volt, hogy mozogjak. Terveztem, hogy utána megint fussak, de azért külön kellett volna fizetni (több helyen nem kell), így elment a kedvem tőle.

Ma, szombaton terveztem egy hosszabb futást. Először kigondoltam egy utcai útvonalat a Margit-szigetig meg vissza megkerülve a szigetet, 30 km távval. De mivel még továbbra sem vágytam kint futni, mert még egy kicsi náthát érzek magamban, így elmentem futópadra. A cél egy félmaraton volt 2 óra körüli idővel. BúvárKend mondása alapján inkább a hosszra, mint az időre figyeltem. Az elején ehhez képest is gyorsan 10,5 km/h tempóval kezdtem. Ez ment egy órig, de éreztem, hogy ilyen tempóval nem fog sokáig menni. Így visszavettem 10 km/h-ra, azaz 6 perc/km tempóra. Így egy idő után úgy éreztem, hogy ezzel a tempóval sokáig tudnék futni. De lejárt az időm, haza kellett menni :) Így végül is az indulásnál tervezett félmaratont futottam "csak" le :) 

Táv: 21.13 km  idő:2:04:58 tempó 5:54

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr562641161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.02.06. 17:03:39

Nem baj, eljön a jóidő, aztán lehet menni rendes távokra is. Hír: 67 nap kihagyás után elmentem 1 szigetkörre, hogy kipróbáljam a combhajlítómat, amit már nagyon unok. Melegnek érzem, de pár nap múlva tudok érdemben nyilatkozni róla. Szerintem lassú 5-ök menni fognak.
Fallabda ! Milyen egy sport !? Nem térdgyilkos?

ubp 2011.02.07. 09:00:57

Ha nekem menne lassú 5 perc/km tempóban akkor nyugodt lennék :) De mostanában inkább a lassú 6-os tempó megy :( De még van idő.
A fallabda nálam inkább a derekamat veszi igénybe, úgyhogy nem is játszom sokat, max heti egyszer de az átlag a havi két alkalom

Vízibalett 2011.02.11. 12:26:08

Lassú 5 km-ek :) (7-8 p / km)
De fájt az 1 szigetkör után, tovább pihentetem.
UBP! ezek a 15-20ak nagyon jók!
süti beállítások módosítása