tanulós hétvége
2011. február 14. írta: ubp

tanulós hétvége

A csütörtök után nem így terveztem a folytatást a hétvégére :( Bár tudtam, hogy pénteken nem fogok futni, mert elkezdődött az iskola és péntek estére csoport összehozó bulit szerveztek, amire természetesen elmentem. Szombaton viszont az unokaöcsém szalagavatójára mentünk este, ami jól elhúzódott, úgyhogy azért maradt ki a futás. Vasárnap meg a lányom felvételijéhez az iskolák és szakok rangsort kellett összeállítani és az is a tervezett időkeretet jóval túllépve született meg, elég nagy vajúdás volt :) Nem a kifogást akarom gyártani :) Mondjuk azt hogy rápihentem erre a hétre :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr252659593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.02.14. 12:36:30

eygetértek, nagyon fontos a pihenés beiktatása. Ebben én is jeleskedem. Akik komolyan veszik a megmérettetést, elegendőt pihennek; Armstrong is azt mondta, hogy a megfelelő minőségű és mennyiségű pihenés miatt volt jobb a többieknél. Csapatunknak egyre komoly ambíciói lehetnek.

ubp 2011.02.14. 23:26:55

Csak a pihenést nem az elejére, hanem a verseny előtti időszakra szokták tenni :) De nem baj, majd ha sikeresek leszünk, akkor biztos tudjuk, hogy ez volt a döntő momentum :)
süti beállítások módosítása