egy rossz - egy jó
2011. május 04. írta: ubp

egy rossz - egy jó

A vasárnapi futópadi szenvedés után gondoltam, hogy majd hétfőn futok egy jót a szabadban. Este a szokásos Kelenvölgy kört tervezetem legalább kétszer, de inkább 3szor megtenni. Na ehhez képest egy kört mentem :( Minden bajom volt, leginkább, hogy a póló kidörzsölte a cicimet, elfelejtettem leragasztani és már kezdett fájni :(

Táv: 5,35 km  idő: 30:10    tempó: 5:38 perc/km  szint: 50m

Kedden még a nap elején terveztem, hogy az előző napi kudarcot kijavítom, de aztán inkább pihentem rá, meg ugye a Barca-Reál meccset is meg kellett nézni a fiammal :)

Ma (szerdán) egész jó hangulatban voltam, így késődélután elmentem terembe futópadra. Ennek oka, hogy hideg lett és nem volt tiszta hosszú ruha összeállításom. De okulva a múltkori esetből egy olyan helyre mentem, ahol több levegő van.

Hosszút akartam futni legalább egy félmaratont, de inkább 30km-t. Beállítottam 10,5 km/h sebességre és elkezdtem nyomni egyenletes tempóban. Közben a kivetítőn az Eurosporton női tenisz ment, így az elég jól elvonta a figyelmem. Nem mondom, hogy a női szépség, mert egy Safina-t nem neveznék szépségnek :) Azért voltak szépek is, nem panaszkodom :) Az első hullámvölgy kb 12 km tájékon jött. Majd utána jobban kellett a futásra koncentrálni, de végül is simán meg volt a 2 órás félmaraton :) Mivel későn kezdtem el futni, így úgy döntöttem, hogy nem veszek vissza az iramból, hogy a 30 km meglegyen, hanem ugyan ebben az iramban mentem 25km-ig. Na itt a végére elfáradtam :) Nem nagyon ment volna tovább ebben a tempóban, de ezt tudtam is előre. De jó volt :) Kb 2 óra kellett a regenerálódáshoz, de utána jó lett volna kipróbálni még egy 10 km-t. De majd máskor. Azért az nem rossz, hogy ezt a 25 km-t jobb tempóban nyomtam, mint a hétfői 5 km-t :) 

Táv: 25 km   idő: 2:20:00   tempó: 5:36 perc/km  szint:0

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr512878182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása