laza feles
2011. május 19. írta: ubp

laza feles

Nem ittam meg a felest, ez a távra vonatkozik :) Tegnap délután szokásos Normafa. Bemelegítésnek a rövid kör (Libegő oda-vissza 4km), majd a hosszabb János-hegy kör (11,75 km) majd megint a rövid kör.

Bár indulásnál még nem tudtam, hogy mennyit fogok tudni, akarni menni, de egy hosszabbat gondoltam. Az idő kellemes, már eléggé melegbe hajló, szokni kell a meleget a versenyre is :(

Kíváncsi voltam, hogy a hétvégi hosszú futás után milyen lesz újra futni. Jó :) Úgyhogy egy egész lendületes futás sikeredett. Bár a táv nem volt teljesen félmaraton (csak kicsi hiányzott hozzá), de simán meg lett volna, s ha időt arra vetítem, akkor egy 1:57:03-as eredmény jött volna ki, ami egész jó frissítés és társak nélkül és egy kis hegymászással :) Kb. ennyi szint lesz összesen az UB-n, mint amit ezen a futáson lenyomtam :)

Táv: 19,75 km   idő: 1:49:50   tempó: 5:33 perc/km  szint:300 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr172916096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása