tempós hónapzárás, több mint 250 km/hó !!
2011. május 31. írta: ubp

tempós hónapzárás, több mint 250 km/hó !!

 Hétfő pihi. Igazából nem volt a lábamban izomláz - egy kicsit éreztem, de minimálisan - a karomban, vállamban és nyakamban annál inkább :) Futás meg időszűkében maradt el.

Ma mindenképpen akartam futni minimum 8 km-t, mert el akartam érni a 250 km-s havi csúcsot. Azért sok minden ellene dolgozott, hogy ez sikerüljön, de végül este 9-kor el tudtam indulni. Elég hamar besötétedett, lámpát nem vittem. Ezt megint ki kéne próbálni, gyakorolni az UB elött, hogy ott már megint mint megszokott terhet vigyem. Visszatérve a mai edzésre a fő cél a táv megtétele volt, másodlagosan, hogy jólesően, lazán fussak. Az idő kedvezett, mert egy kis szellő is volt és a levegő is lehült estére. Így egy egész jó iramú futás kerekedett ki belőle :) Sikerült mind a két célt teljesíteni: havi max km, jó tempós futás :)

Táv: 10,7 km  idő: 0:57:55  tempó: 5:24 perc/km  szint: 100 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr702947384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása