rövid 30 km
2011. június 12. írta: ubp

rövid 30 km

A háromnapos ünnepet minél inkább ki akarom használni futás szempontjából is (meg tanulás, család, kert,... ).

Szombaton reggel korán felkeltem (5.15), de egy óra kellett, hogy magamhoz térjek és el is tudjak indulni. Pedig nem szépítkeztem :) Még viszonylag hűvös volt a reggel, meg felhős is, így egy 3/4es nadrágba és egy hosszabb thermóban indultam el. A tervezett útvonal a Dunaparton a Margitsziget északi csücske és a szigeten keresztül vissza 30 km.

Terv szerint 6-6:15 ös tempóban akartam teljesíteni, ha lehet minél egyenletesebb iramban. Jó kedvvel, kényelmes tempóban mentem. Igazából végig nagyon jó volt. A Margitszigeten még alig voltak, a madarak csiripeltek. Visszafelé a Batthyány téren frissítettem egy citromos ice tee-vel, mással menet közben nem pótoltam az energiát. Utána egy kicsit belassultam. Azt hittem, hogy a táv megvan 30 km, de nem, így a tempó is kicsit rosszabb lett mint lehetett volna, de nem baj, jó kis futás volt

Táv: 29,45 km  idő: 3:02:44  tempó: 6:12 perc/km  szint: 50 m

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr252979128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása