Budaörs - Csiki hegyek
2011. november 06. írta: ubp

Budaörs - Csiki hegyek

Ma délután gondoltam, hogy kihasználom a szép időt és felmentem a Norma-fához, de ott nagyon sokan voltak, más is úgy gondolkodott mint én :) Ezért lejjebb mentem a KFKI-hoz és egy régen járt úton a Csiki-hegyek irányába indultam. 

Egyszer már futottam erre: A Farkashegyi reptér mellett, bal oldalról megkerülve a Csiki hegyek között egy darabig ismert útvonalon haladtam közepes, laza iramban. Mivel az időm viszonylag szűkös volt, így nem mentem el a legutolsó hegy tetejére (pedig onnan nagyon jó a kilátás), visszafordultam, majd egy új útvonalon (sárga) jöttem vissza. Ez nagyon szép és jól futható, de egy idő múlva úgy tűnt, hogy eléggé eltérne a céltól, ezért irányba menve elértem a repteret a másik oldalról. Ezen átvágva már az ismert úton értem a kocsihoz.

Útvonal:

A természet továbbra is gyönyörű színekben pompázott. A hőmérséklet ezen a kora délutánon is kellemes volt (kb 13 fok), sikerült nem túlöltöznöm :)

Táv: 8 km   idő: 55:00   tempó: 6:52 perc/km  szint: 180m 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr693359657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása