Kiinduló állapot
2012. június 21. írta: ubp

Kiinduló állapot

A hétvégén meg ma csináltam egy-egy állapot felmérő futást és kerékpározást.

Megállapítható, hogy elég mélyre süllyedtem :) De legalább innen lehet fejlődni.

A futást vasárnap a Normafánál teljesítettem, a kedvenc alap köröm (Normafa-Libegő-Normafa) 4 km távon, 3 kör, kevés szint, terep. A kicsi cél az volt, hogy azért a tudásom szerint egy erőset fussak. Végül kifutottam magam. Azt látom, hogy bár annyira nem volt rossz, de ilyen tempóban most biztosan nem tudnék egy félmaratont lefutni. De ha még egy kör lett volna, már ott is jelentősen visszaesett volna a tempó, mert tényleg elfáradtam.

Táv: 12 km idő: 1:09:47  tempó: 5:49 perc/km  szint: kb 40 m

Ma elmentem kerékpározni. Terv szerint a szokásos kör lett volna. Ehelyett egy jóval rövidebb, a fele sikerült :( Útvonal: Kelen-völgy - Gazdagrét - Írhás-árok - KFKI és vissza. Már nem volt annyira meleg, mert fél7kor indultam. De por volt. Meg meredek :) De az Írhás-árokban alig bírtam kitekerni az emelkedőt :( és a végén a KFKInál begörcsölt a lábam :( egy kicsit próbáltam, így menni, de nem akartam, hogy meghúzódjon, úgyhogy inkább visszafordultam.

Táv: 16 km   idő:1:06:00   tempó: 4:08 perc/km  szint: sok :)

Összefoglalva a helyzetet látszik, hogy nagyon sok kimaradt. Nem szabad egyből behozni a lemaradást, nehogy sérülés legyen, csak szép lassan belelendülni újra! S a jelenlegi 83 kg-ból is van mit leadni, mert nem ez a versenysúlyom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr584603649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása