Elindult a felkészülés
2012. július 22. írta: ubp

Elindult a felkészülés

A nagy tekerés után egy teljes hét kimaradt :( 

Utána következő héten felváltva volt 2-2 kerékpározás és futás. A futások elég nehezen, lassú tempóban mentek, olyan ráhangolódás féle volt.

Ezen a héten a hét elején szabin voltam. Gondoltam majd egy jót futok, ebből csak egy 4 km-es táv teljesült csak :(

Viszont tegnap és ma is el tudtam menni kerekezni a Budai hegyekbe. Tegnap kb félúton elkapott az eső, így visszafordultam. Nem volt rossz esőben tekerni, jó buli volt :) Szerencsére az Irhás-árokban a fák lombja miatt az eső még nem áztatta fel a talajt, így nem csúszkáltam.

A mai nap korábban el tudtam indulni, így egy hosszabb utat terveztem. Bár megint elkezdett szemerkélni az eső, de szerencsére abbamaradt. Jól ment, csak egy helyen nem tudtam kitekerni. Élveztem :)

Itt az útvonal:

Mint látható :) a János-hegyről lefele 52,5 km/h sebességgel zúztam lefele :)

A jövő héten már egy kicsit többet kéne futnom :) talán megpróbálok egy laza, időnyomás nélküli félmaratont.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr514671752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása