Csiki hegyek
2012. november 04. írta: ubp

Csiki hegyek

Az elmúlt időben egyre többet futok a Csiki-hegyeknél, Budaörs felett. Ennek oka, hogy a Normafánál egyre többen vannak, már szinte minden bokrot ismerek, s most az "újra indulásnál" nem árt, hogy a szintek nem olyan hirtelen változnak (magyarul nem olyan meredek).

Ezen a hosszú hétvégén két futás terveztem be, egy rövidebb bemelegítőt, és egy hosszabbat. Igazából most csak az a cél, hogy újra kedvet kapjak a futáshoz, ezért nem az idő, a teljesítmény a fontos, hanem hogy jól érezzem magam :)

Első alkalommal egy rövidebb, felfedező utat választottam. A múltkori tekerésnél kinéztem egy utat, de mégsem arra mentem :) mert már nem volt erőm :) gondoltam megnézem mi van arra :)

csiki 9_4 km.bmp

Beraktam egy jobb minőségű képet, hogy jobban el lehessen helyezni képzeletben, hogy merre futottam, lejjebb meg egy jól nagyítható verziót :) Bár ha itt is a Műhold képre váltasz, akkor ugyan azt látod majdnem :)

Az idő kicsit hűvös, volt, de szép idő. Legalábbis a sárga színű szemüvegen keresztül :) A futás nagyon jó volt, élveztem :) A végére azért elfogyott az energia :) Ebben az is közrejátszott, hogy nem végig mentem jelzett úton, egy részben az erdőben próbáltam futni, kevés sikerrel :)

Táv: 9,4 km  idő: 1:9:40  tempó: 7:25  szint: 200 m

Először egyből másnap akartam egy hosszabbat futni, de visszafogtam magam, nehogy lesérüljek. Aztán sokat gondolkodtam, hogy merre fussak egy jó hosszút. De az idő rövidsége miatt megint úgy döntöttem, hogy a múltkori helyre megyek és ott is tudok hosszút futni :)

Ez sikeredett belőle:

csiki 13 km.bmp

csiki 13 szint.bmp

Mint látható az elején lejtmenet, ez jót tett a bemelegedéshez :) Utána a Csiki-hegyeknél szinte végig szintben. A végén egy kis nézelődés a Metro áruházra, M1-re :) és vissza. Majd amikor már elég fáradt voltam a végén, akkor e befutó egy jó emelkedő :)

Az idő ma is gyönyörű, 16 C fok, kicsit túl is öltöztem. A végére jólesően elfáradtam. Végig élveztem, bár többet terveztem, de hát ez van :)

Táv: 13 km  idő: 1:37:20  tempó: 7:29 perc/km  szint: 217 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr474888789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása