lassan, de biztosan
2012. december 18. írta: ubp

lassan, de biztosan

Régen jelentkeztem :(

De szerencsére nem azért, mert lesérültem volna. A december eleje eléggé elment :( sok munka, fáradtság :(

Egy barátom szervezett egy kosaras meccset, az első alkalommal 15 óra után levegőt is alig kaptam :) Aztán a végére feltámadtam :) Most hétvégén már futva mentem oda, így egész jól bemelegítettem (7 km) és a meccset is jól bírtam futásilag.

Ma végre voltam spinningen is :) Már nem is tudom mikor voltam utoljára :( De nagyon jó volt!! :) Bár kb. most 60%-on voltam körülbelül, de így is gyöngyözött a bőröm a végére :) Utána még erősítettem egy kicsit. Majd levezetésnek az edzőpadon 2 km-t mentem egész jó idővel (9:10).

Többször voltam fallabdázni is. A múltkori nagyon jó volt, mert csak ketten voltunk az Andrissal és nagyon kihajtottuk magunkat a bő óra alatt. Nyertem :) 

Természetesen volt pár normál futásom is. Alapvetően lassabb tempóban, bár futás közben nem éreztem annak :( Azért a bő 10 km simán megy egy kb 6 perces átlaggal. Most ennyi van bennem. De nem stresszelem magam miatta, mert tudom, hogy nem most kell jó időt futnom :) Inkább további kilométereket kéne gyűjteni, legalább hetente 3szor kéne bő 10 km-t futni az egyéb sportok mellett.

A térdem már teljesen jól van. Már a guggolásoknál sem érzem, hogy rosszabb lenne, mint a másik térdem.

Ahogy látom december a ráhangolódás, belelendülés ideje :)

Már gondolkodom a jövő évi célon :) Jöhetnek javaslatok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr114972255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása