lassacskán
2013. április 28. írta: ubp

lassacskán

Az elmúlt időszakban megint sok munka volt :( Így kevesebb energia, idő jutott a futásra. Ebbe sajnos bele esett a múlt hétvége is :( egész idő alatt a szobában dolgoztam, egy anyagot kellett leadni :( Mostanra szerencsére ezzel megvagyok, az anyagot elfogadták :)

Voltak rövidebb, kisebb kocogások hét közben, de maximum 7 km Normafánál. Pár napja fáj a jobb lábamon a térdem mögött-alatt a vádlim :( Kicsit aggaszt, nem tudom mitől fáj :( 

Ma végre (vasárnap) megint tudtam menni egy hosszabb futásra, bár a kötött idő miatt csak 2 órám volt.

Közben egy új programot is kipróbáltam, amivel az edzést tudom rögzíteni, a sports-tracker.com helyről lehet letölteni és ott is lehet visszanézni az edzéseket.

Ez a mai futás:

Mint látható nem volt túl nagy az iram, bár az elején csak azt a célt tűztem ki magamnak, hogy ne legyen 10 perc/km alatti tempó. Ez, mint látható, a klasszikus Budaörs feletti Csiki-hegyek útvonalam, csak kibővítettem egy Írhás-árok résszel, így legalább elérte a 15 km-t. Meg kevesebbet is kellett a kocsival menni a rajtig, nem kellett Normafához kerülni egy nagyobbat :)

A futás jó volt :) nem hajtottam túl magam, nagyon frissítőt sem vittem, bár ilyen távra még nem is nagyon kell. De éppen hogy felébredtem, kicsit még álmosan indultam :) Az elején még bele - bele nyilalt a jobb lábamba a vádlimnál a fájdalom, de később 2-3 km múlva elmúlt. Lehet, hogy ennyi kellett neki a bemelegedéshez. Majd este kenegetem valamivel :)

A sports-tracker androidos kliens része nem néz ki olyan jól, mind az endomondo. Még fel kell fedeznem, hogy hogyan kell beállítani, hogy mondja a részidőket. A webes felülete meg ennek jobb kinézetre :) funkciókban meg hasonlóak, abban a webes részben nincs nagy eltérés, legalábbis ami nekem kell az mindkettőben meg van. A SportsTracker talán jobban áttekinthető, mint az Endomondo webes része. Ha a képen rákattintasz a "Nézd meg a teljes adatot" részre, akkor láthatóak a részidők is, neked is, nem tiltottam le! :)

Táv: 15,7 km    idő: 1:55:00   tempó:7:19    szint: 320 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr15251631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása