Kis kör aszfalton
2010. október 10. írta: ubp

Kis kör aszfalton

Este még világosban értem haza vidékről, így gondoltam az új Adidast kipróbálom betonon. Bár tudom, hogy alapvetően terepcipő, de néha terepfutás esetén is vannak betonos, aszfaltos szakaszok.

Egy kicsit féltem, mert 46-as méretet vettem, az utcai cipőm 44-es. De szerencsére továbbra is kényelmesnek éreztem, jól tartotta a lábam és a lábújjam sem nyomta. Nem mondom, hogy pihekönnyű lenne, meg betonon a gördülése sem olyan, mint egy aszfaltra optimalizált cipőé, de ezek természetesek voltak, hiszen ez egy terepcipő. Ha meg ezt néztem, akkor tökéletesnek tűnt, puha, kényelmes, tartotta a lábam és a nagyobb méret ellenére sem botlottam meg benne.

A futás maga normál tempóban ment, táv 5,3 km szint 50 m, idő:29:00 perc, tempó:5:24/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr302360874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása