első 50km / hét
2010. november 08. írta: ubp

első 50km / hét

Na ez is meg van :) Megcsináltam az első, több mint 50 km adagot egy hét alatt :) pontosan 52,5 km-t sikerült teljesíteni.

A hét eleji edzések után pihenőt terveztem be, mert tanulni is kellett (legalább is a házi feladat dolgozatot elkészíteni) a munka mellett, meg Pécsre elutazni. Bár terveim szerint szombaton, ha időben hazaérek, akkor terveztem lefutni a hátra lévő 8-10 km-t, hogy meglegyen a cél, meg nagyon gyönyörű idő is volt. Ez nem jött be, már sötétedésre értem haza, este meg Sting koncert :)

Vasárnap délelőtt, kora délutáni kerti munka - ásás - így legalább más izmokat is megmozgattam :) Viszont 5-kor elindultam futni. Volt egy rövid bemelegítő, amikor a párommal futottam kb. 2,5 km-t, nekem kocogós tempóban, így az időt sem néztem. Majd futottam két szokásos kört Kelenvölgyben (betonon) elérve a kitűzött célt :) Az idő jó volt, bár közben besötétedett. A tempó közepes, mert most csak az volt a cél, hogy meg legyen a táv :) De végül is egy perccel jobb lett, mint a hét eleji hasonló futás. S szinte másodpercre azonos két kört futottam, pedig menetközben nem néztem az órát (csak a féltávnál).

Táv: 10,7 km, idő: 1:02:08, tempó: 5:48 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr82432967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása