lassú küzdelem
2010. december 04. írta: ubp

lassú küzdelem

Ma este hazaértem Pécsről. Este még volt időm és kedvem elmenni futni futópadra. Megemeltem az előző edzéshez képest az időt, egy óra egyenletes futást terveztem.

Az elején beállítottam, hogy 10km/h sebesség legyen az átlag, de olyan lassan kezdett, hogy fél perc is eltelt, amire elérte a kívánt sebességet. Ezért egy kicsit felgyorsítottam, hogy lassan, de behozza a lemaradást, így végül is 10,3 km tempóra emeltem a sebességet.

Futás közben elkezdődött a Barcelona - Osasusna mecs, így az lekötötte a figyelmemet. Azt azért megállapítottam, hogy ott van iram :) Míg korábban egy magyar meccset nézve azt láttam, hogy volt olyan játékos, akinél én is többet futottam, hát itt nem, és nem csak azért, mert még nem vagyok formában.

Jó volt, végig bírtam a tempót, a végére jólesően elfárdatam.

Táv: 10,3 km, idő: 1:00:00, tempó: 5:49 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr802493650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása