szenvedés
2011. február 16. írta: ubp

szenvedés

 Ma megint futópad :( idegölő :( Hosszút akartam futni, terv szerint félmaratont. Elhatároztam, hogy lassan kezdek és majd meglátom később hogy megy és akkor gyorsítok. Az indulásnál 10.1 km/h val kezdtem. Ez jól ment :) Elhatároztam, hogy futok így 7 km-t, 7-et gyorsabban és utána meglátom mi lesz. Tehát 7 km után felgyorsítottam 10,5 km/h sebességre. Na ezt 4 kmen keresztül bírtam úgy, hogy ne hagyjam abba a 14-nél :( Tehát visszavettem az alapsebességre. Ezen a tempón mentem 15 km-ig. Utána még vissza kellett vennem, így akkor már 9,5 km/h val kocogtam. Ettől egy kicsit elment a kedvem. Meg az idő is jobban elment, tovább tartott, s a gyerekért kellett menni. Így nemsokára abbahagytam. Bár a végén úgy éreztem, hogy a maradék táv már végig menne ebben a tempóban. Na majd legközelebb.

Táv: 17,09 km  idő: 1:42:17  tempó: 5:59 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr202666483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli a múlt futója - serpa 2011.02.17. 09:29:27

Árpi! Ez a futópad azért érdekes történet mert biztos tapasztaltad már, hogy nem feltétlenül modellezi a valós terhelést. Az idő/km viszony nem egyezik a terepi futással. Azért persze nagyon hasznos és nem fázik meg az ember :-).
2 hét múlva kezdhetek sportolni. Majd a MOMban találkozunk. Esetleg tudunk képet cserélni :-)
üdv
Zoli

ubp 2011.02.17. 12:23:34

nekem az a tapsztalatom, hogy néha könnyebb kint futni, főképpen ha nem terepen, hanem aszfalton futok. Meg sokat számít, ha nem egyedül, hanem valakivel :)

Vízibalett 2011.02.17. 15:04:42

Nem tudom bemásoltam-e vagy csak akartam Major Jóska véleményét a futópadról, ezért megteszem www.majorjozsef.hu/index.php?modul=blog&kod=289&kezd=0

Vannak képek ? :)

UBP! Jó ez így, nagyon jó, rendszeresen odarakod magad, ez alapozza meg a nagy teljesítéseket. Előtte nap zúztál (görcsig), rá másnapra reális ha egy kicsit máshogy jó a futás.

Megjegyzem én sem lustálkodom, csak nem futok. Egész jól megy már az úszás (magamhoz képest), átlag kétnaponta úszom, meg görgőzök is. ha jó lesz a lábam, pillanotokon belül feljövök 100 km-re. Gratulálok mindannyiunknak! :)
süti beállítások módosítása