elmaradt hétvégi hosszúfutás
2011. május 01. írta: ubp

elmaradt hétvégi hosszúfutás

Kinéztem egy teljesítmény túrát (Sárga túra) a hétvégére, mely Esztergomból indult és Hűvösvölgyben (50 km) vagy Budaörsön (70 km) ért véget. Azért tetszett, mert esti túra, azaz a szombat szabad (lásd ballagás), a vasárnapnak meg max a délelötti része vész el a család szempontjából.

Végül is elmaradt a futásunk (társam is benne lett volna), mert én elég fáradt voltam a ballagásoktól és az elötte a készülődésektől - főképpen a takarítás fárasztott le :) így lemondtam este. Másrészt azért esőben sem volt kedvem futni sötétben és szombat estére megérkezett elég jó kis zápor formájában.

Vasárnap (ma) ezért elmentem futópadra futni (még néha esett és nem volt kedvem esőben most futni). Nem volt olyan jó :( Bár a tempóra végül is nem panaszkodhatom. De erősen kezdtem, és ahol futottam nem volt levegő :( Meg az előző napi zabálások is ott voltak még a hasamban. Így 90 perc után abbahagytam a szenvedést.

Táv: 15,82 km   idő: 1:30:00  tempó:  5:41 perc/km  szint: 0 m 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr722870458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.05.02. 09:18:30

Tanulságos. Jegyezzük meg, hogy UB előtt ne együnk sok tortát! :)
Én p és szo sportoltam, összesen 200 km kerékpár jó tempóban (a hegyen is), és úsztam 1,5 km-t. Vasárnap pezsgőztem a masszőr ismerősömmel :)

ubp 2011.05.02. 21:45:56

A masszőr még hiányzik a csapatból, bár ha leitatod, akkor nem biztos, hogy hasznát vesszük :)
süti beállítások módosítása