időmérés nélkül
2011. május 15. írta: ubp

időmérés nélkül

Hét elején, kedden felmentem a Normafához. Egy Libegő-oda vissza, egy János-hegy nagykör és egy újabb Libegő kör volt a táv.

A kihívás a futásban az volt, hogy nem volt nálam óra, mivel az összes órám eleme lemerült. Ami mostanában rajtam volt, az volt az utolsó, ami még járt. (Azóta mindegyikbe tetettem elemet.) Egy laza futást terveztem, de úgy, hogy ha lehet maradjak a 6 perces tempón belül. Végül is mindkettő sikerült. Szép napos idő is volt, úgyhogy a Hárs-hegy felöli oldalon szinte kocogtam, annyit nézelődtem :)

Táv: 19,75 km   idő: 1:57.00 (kb) tempó: 5:55 perc/km  szint: 300 m 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr722904974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása