majdnem csütörtököt mondtam
2011. június 12. írta: ubp

majdnem csütörtököt mondtam

De nem :) Csütörtökön munka után fáradtan, de még nem este mentem el futni otthonról Kelenvölgybe 2 körre. Bár nem terveztem gyors tempót és az elején direkt nem néztem az órát az első kör végén konstatáltam, hogy a szokásos időt majdnem 1 perccel meghaladva cammogok. És az volt a baj, hogy tényleg úgy is éreztem, hogy mint egy medve, olyan sok felesleg van rajtam, amit súlyban cipelek (pedig nem), meg a mozgásom se igazán gördülékeny :(

A második körre egy kicsit sikerült begyorsítanom, hogy a lélektani 1 órán belül legyek, de többet nem is volt kedvem futni és nem is biztos, hogy tudtam volna megfelelő tempóban menni.

Táv: 10,7 km   idő: 0:59:55  tempó: 5:35 perc/km

Pénteken, bár hosszabb futást terveztem munka után, a munka győzött, a futás elmaradt :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr432979115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása