UltraBalaton - egyedül
2011. november 02. írta: ubp

UltraBalaton - egyedül

Szóval a mai nappal elindult az UltraBalatonra a nevezés. Sajátossága, hogy a nevezési díj a szerint alakul, hogy mennyien nevezetek előtted, minél többen, annál többet kell fizetned. Azért nem egyesével van megadva az ár, hanem sávosan :) azaz az első 30 nevező, ...

Egyedül maradtam :( mivel tavalyi párom az egyéniben indul jövőre és fürge módon az első 30-ban van benne, így a legkedvezőbb egyéni nevezési díjat fizeti. Gratulálunk!! :) Remélem a pályán is ilyen fürge leszel !! :))

Viszont így én egy kis dilemma elé kerültem :) Most vagy én is megyek egyéniben, vagy keresek egy új váltó társat vagy nem indulok :) Úgy döntöttem, hogy nem döntök még :)

Aki nevezni akar látogasson ide:
ultrabalaton.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr803349102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása