új cipő: Nike Pegazus 29+
2012. november 04. írta: ubp

új cipő: Nike Pegazus 29+

Végre szántam rá időt és elmentem venni egy számomra jó bevált típust, a Nike Pegazus 29+ mely a legújabb verzió ebből a típusból. Beváltottam a volt kollégáktól kapott utalványt, amit most újra köszönök nekik!!! így elég kedvező áron sikerült a beszerzés :) 

nike Pegazus 29Plus.jpgNem nagyon volt más színben, de ez jól megy a téli futócuccomhoz :) Bár elvileg 44,5-s méretet szerettem volna, de nem volt feles méret, s a próbán nem tűnt nagyobbnak mint a korábbi cipőm.

Azóta futottam benne aszfalton és terepen is, jóóóó :))) A térdem sem fájdult meg újra. (Bár van egy gyanúm, hogy nem a cipő volt az oka, s még teszek egy kísérletet a régi cipőben, mert szerintem nem volt benne annyi kilométer, hogy el kellett volna fáradni az anyagnak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr184888775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása