Kinizsi warm up
2013. május 17. írta: ubp

Kinizsi warm up

Na még egy kis ráhangolódó mozgás :) a hétvége elég aktív lesz, kell egy kis bemelegítés :) Azért már a világot nem fogom megváltani, de legalább ne tunyuljak el :)

Szerdán futottam az Irhás-árok aljáról indulva Makkosmária - Normafa - Irhás-árok - Gazdagrét - Őrmező Kelen-völgy útvonalon egy egész jót, legalábbis a tempót tekintve. Sajnos lefelé a sok beton nem tett jót, másnap éreztem egy kicsit a térdem :(  

Csütörtökre is terveztem egy tekerést, hogy kíméljem a térdem, de sörözésbe fulladt a ráhangolódás :)

Pénteken délután, ha már Zsombit vittük Gazdagrétre kosáredzésre, akkor gondoltam felvitetem magam a közelben lévő Írhás árok aljáig s onnan futok terepen. Elég nehezen indult, de a vége sem lett jobb :) Szóval olyan álmos, fáradt, munkás hét vége tempó. A térdemet is éreztem még, szinte végig :( De végül is kb az első 50 km-t ha ilyen tempóban tudom menni, az jó lenne :) Párszor (pár=5!) a földbe, kőbe rúgtam :( de szerencsére nem estem :)

Az útvonal annyiban csalóka, hogy visszafelé Gazdagrétet elérve "elvileg" megállítottam a Sports-trackert, felszálltam a buszra, hogy a térdem kíméljem, de a felvétel nem állt meg :) úgyhogy a fenti útvonal 19 km-ig reális a tempó tekintetében! :) Utána hazasétáltam, amit kihasználtam arra, hogy lemérjem, hogy 1 km-t normál tempóban mennyi idő alatt teszek meg. Az út kb. vízszintes volt, s kicsivel kevesebb mint 10 perc, azaz 6 km/óra tempóval gyalogoltam. Na ennyivel terepen nem fogok :)

Hétvégére még terveztem futást, de elmaradt :(

Hétfőn este egy jót fallabdáztam Zolival. Közel egy szintem játszunk, úgyhogy elég hajtós meccs volt :) Jó elfáradtunk :) Másnap egy kicsit éreztem a sípcsontom és a lábfejem, lehet hogy a teremcipőm is cserélni kellene.

Szerda reggel egy normál reggeli futás Normafánál, normál tempóban. Kb 7,5 km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr635305353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása