Budai 8-as kerekezés
2012. július 29. írta: ubp

Budai 8-as kerekezés

Készültem a hétvégén egy hosszabb tekerésre. Ehhez viszonylag korán feküdtem, de az éjszakai vihar miatt nem nagyon tudtam aludni :( A vihar következtében reggel nem volt áram a házban, így ezt a problémát is meg kellett oldani, így a tervezett kb 7-8 órás indulás helyett fél 11-kor indultam :(

Elég hamar nagyon meleg lett reggel, így az indulás után elég hamar úgy éreztem, mintha őserdőben tekernék, meleg és magas páratartalom :) S az erdőben a talaj is jócskán saras, így a kerekek kipörögtek, nem is tudtam mindenhol kitekerni ott, ahol simán felmegyek száraz időben. Egy kicsit el is ment a kedvem :( Lefelé is jobban kellett figyelni, jobban csúszkáltam.

Az elején a gyenge tempó, sár, hőség, pára,.. miatt azt gondoltam, hogy ebből nem lesz semmiféle hosszú tekerés :( Felmegyek az Irhás-árok után az aszfalton a János-hegyre, majd visszacsurgok, de betonon, nehogy csúszkáljak :) Aztán szép lassan mindig egy kicsit tovább, tovább mentem :) Egy kész jó kis tekerés lett belőle :)

Nem mondom, hogy nagyon erős tempót mentem volna, de egy jó edzésnek jó volt. Kell a kilométer, még ha nem is futva gyűjtöm, de a lábam erősödik, meg gondolom hasznos a folyamatos hosszabb idejű edzés is.

Bár mobilon a GPS csak 57 km-t mért, a bekalibrált biciklis távolságmérő 59 km-t (ennek hiszek). Az idő 4 óra 45 perc volt, szint kb 830 m.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr884685363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása