fejlámpa
2010. november 12. írta: ubp

fejlámpa

Végre megvettem a fejlámpát, így már nincs akadálya, hogy este fussak.

Választásom, egy Silva Ranger Pro-ra esett, mert vízálló, viszonylag nagy fényereje van, s könnyűnek tünik, mivel csak egy elem kell bele.

Ismertető:

 Maga a fejlámpa kicsit nagyobban:

Tapasztalat:
Másnap sikerült felavattni, kipróbálni. Tényleg könnyű :) jó széles a gumi - fejpánt is, ezért nem csúszkált a fejemen. Azért sem csúszkált, mert belül egy szilikon? csik van körbe, ami segíti a tapadást. Amikor futottam, már egy kicsi hideg volt, így amikor lélegeztem, mintha egy jól megvilágított ködben vutottam volna. Így szerintem nem gondolom, hogy 32 méter távolra is jól láttam volna :) Néha kitisztult a látásom, amikor orron át lélegeztem és szembe szél fújt :) Összefoglalva a bevilágított távolság elegendőnek volt, mind előre, mind széltében.

Még vettem ma egy piros villogót, amit rá lehet csiptetni a pánt részre, így most már nyugodtan mehetek este futni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr782445039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása