hósöprés sportág
2011. január 26. írta: ubp

hósöprés sportág

 Ma este végre sikerült a heti adagot elkezdeni. Terv a hétre min. 50 km, hétvégén egy hosszabb, min 25 km futással.

A mai futás hólapátolás/söprés bemelegítéssel kezdődött. Már futóruhában kezdtem neki, így megalapítottam a hósöprés sportot :)) A verseny a minél rövidebb idő alatt elsöpörni a megadott területről (mondjuk 10 m2) a havat (pl. standard 2 cm magas) úgy, hogy egy hópihe sem maradhat. :)

A futás kellemesen laza volt, a gondolataim megint elkalandoztak. Figyelni kellett, mert a hó alatt jeges volt néhol a talaj.

Táv:10,7 km  idő:  59:29  tempó: 5:33 perc/km  

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr762616434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli a múlt futója - serpa 2011.01.28. 00:02:36

Azt hittem, hogy a tegnapi kommentem és regisztrációm után a Team kifejezi elismerését a Menedzser fellépésétől.
Úgy látom a csapatszellemet is csiszolnom kell, hogy elérjük a megfelelő eredményt.
Mindenesetre az Árpi keményen edz, ez jó jel. Remélem a Sanyi is teszi a dolgát mint futó.
Jó munkát.
A sherpa Menedzser

Zoli a múlt futója - serpa 2011.01.28. 00:08:22

Megírtam a kommentet és nem küldte el. Újból:

Szóval, mától én vagyok a Sherpa Menedzser.
Csapatszellemet szeretnék építeni, (senki nem lelkesedett a tegnapi kommntemért) látom az Árpi keményen edz, bízom benne, hogy ez a Sanyira is igaz(neki is hoznia kell a magáét). Én igyekezni fogok a csapat összetartásában, a support tevékenység profi szintre emelésében. Vezetem a sherpa siserehadat.

Zoli a múlt futója - serpa 2011.01.28. 00:11:00

B..meg, elküldte az elsőt is. Most lemondjon a menedzser a nagy baklövéstől?

A döntést a Teamre bízom.

(most még) Sherpa Menedzser

ubp 2011.01.28. 08:21:03

Nem kell kapkodni, hogy az üzeneted nem ér el a célba :)
Tök jó, hogy alakul a csapat:) csak tegnap vidéken voltam, ezért nem volt időm reagálni.
A jövő hétre megpróbálom összeszervezni az első alakuló találkozót (ezt szerintem a privát e-mail-ba szervezzük, ne itt a fórumon), majd beszámolunk róla.
süti beállítások módosítása